Vertrek - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van Xanne Geelhuysen - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Playa del Ingles, Spanje van Xanne Geelhuysen - WaarBenJij.nu

Vertrek

Blijf op de hoogte en volg Xanne

01 Januari 1970 | Spanje, Playa del Ingles

Nou, daar gaan we dan.. onderweg naar Gran Canaria.
Met gemengde gevoelens het vliegtuig in; met een brok in mijn keel en een paar traantjes afscheid genomen van mijn ouders, vrienden en vriend lief. Aan de andere kant ontzettend veel zin om dit nieuwe avontuur in mijn leven te beginnen!
Om aan de spaanse sfeer te wennen maar alvast wat Spaanstalige nummers opgezet. Ondertussen heb ik al 1 film afgekeken en moet ik nog ongeveer 1.30 uur vliegen.
Aardige mensen die naast mij zitten in het vliegtuig die t maar al te leuk vonden om alles te vertellen over Gran Canaria aangezien ze er al zo'n 14 keer zijn geweest om te gaan wandelen, pff. Was al te blij toen ik eindelijk mijn koptelefoon op had. Overigens vind mevrouw dat ik vooral moet blijven zitten als ze naar het toilet moet en klimt ze dus maar al te graag over mij heen. Leuk uitzicht gegarandeerd.
Zodra ik geland ben en alles heb geregeld, zal ik vertellen waar ik terecht ben gekomen en hoe het hier is!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Playa del Ingles

Xanne

Actief sinds 21 Maart 2017
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 90761

Voorgaande reizen:

25 Maart 2017 - 01 Oktober 2017

Mijn werkervaring

Landen bezocht: